• Magyar (HU)

Tartósteszten a Honda PCX125

Oszd meg ismerőseiddel

Nem kérdés, manapság melyik a legnépszerűbb kategória a vásárlók körében. Nem más, mint a "legolcsóbban eljutni A-ból B-be", a válságmotorok osztálya, ahova leginkább a 125-ös robogók sorolhatók (éppen ezért hamarosan nálunk is olvashattok összehasonlító tesztet a 'huszonötös robeszekről).

 


Ezek jeles képviselője a PCX125 (teszt), amit már két évvel ezelőtt, a megjelenés pillanatában meg is jósultunk, majd akkora kedvencünk lett, hogy rögtön egy - tulajdonosokat és szimpatizánsokat tömörítő - aloldalt is kreáltunk neki, aminek rendszeres látogatói is vagytok, ahol a típussal kapcsolatos információkat egy csokorba gyűjtöttük.

 

Most nem is szaporítanám a szót ezügyben, hiszen még csak 1500 kilométer szaladt bele a tartósteszt bringába, ám a számomra legfontosabb átalakításon már túl is esett a kicsike. Sehogy sem találtam rajta a helyem a 186 centimmel, mégpedig az alacsony üléspozíció és a deréktámasz miatt. Ezért szakértőhöz fordultam a témában: a ToMMoT "üléstuning" cégnél találtam rá a megoldásra. Első körben mindent megcsináltattam az ülésen, ami náluk a repertoárban szerepel (zselés, fűthető stb.) - a vibrátort kivéve...

Így mostantól egy négyévszakos géppel közlekedhetnek a szerkesztőség tagjai. Van ülésmagasításunk, fényvisszaverő csíkunk és még ülésfűtés is. Igaz, ebben a 40 fokos mediterrán időszakban nem túl hasznos extra, de előre gondolva a hideg estékre, biztos jó szolgálatot tesz majd párszor...

Ilyen volt, ilyen lett: balra az ülés gyári formája, jobbra az extra kanapé

 

A PCX ülése gyárilag alacsonyabb a kategóriatársakénál, így már nem az - és a deréktámasz sem korlátoz többé...

Terveink között szerepel, hogy megmutassuk, hogyan lehet még jobbá, trendibbé tenni az ügyes kis PCX-et, ezért folyamatosan fogtok róla cikkeket találni nálunk. Vespák rettegjetek, jön a PCX, ami remélhetőleg lesz akkora divat, mint az olasz retróbringa (az eladásokat tekintve talán már most is van akkora :) - KT)