• Magyar (HU)

Rólunk mondták

Sziasztok Ülésesek!!!!!!
.
Az én kálváriám kezdete kettő határozott ember megismerésével kezdődött!  Nekem egy Honda Hornetem van ami a gyári "CSODA" üléssel volt ellátva!  Az ülés minden negatívumot magában rejtett amit egy gyári rossz ülés magában rejthet,maga a motor kiváló paraméterekkel bír, nagyon jó, de az ülés.................Hát!!!??? :-(
.........na de vissza ehhez a kettő szuper "ördögi tervvel" bíró emberhez ! Egy motoros bolt előtt parkolt a paripám amikor nagyon komoly mustrának volt általuk kitéve,a üzletből kijövet igen szerényen de lényegre törően közölték velem,hogy a motorom kiváló, de az ülésem ipari selejt és ha akarok egy PROFI MINŐSÉGŰ ülést, akkor ők ebben tudnak segíteni!!!!!!
HÁT SEGÍTETTEK!!!!!!!..........ÉS KÖSZÖNET ÉRTE!!!!!!!!!!!!
Mivel az ő motorjuk természetesen már rendelkezett TOMMOT üléssel , hiszen ők voltak maguk személyesen a TOMMOT vezérei ezért  felajánlották  üljek rá.........sőt próbáljam ki ,hogy menet közben milyen stabilitást kölcsönöz a vezetőnek!!!!!!
A próbakör után leszálltam a motorról és csak annyit mondtam nekik........NA, EZ NEKEM KELL!!!!!!!!!!!!!!
...........hát azóta van nekem TOMMOT ülésem és segít nekem a biztonságos motorozásban!!!!!!!
Köszi nektek a segítséget, a gyorsaságot és a profizmust!!!!
.
Tisztelettel: Rezső
Szia Tamás!

Küldök pár fotót,hogy lássátok a munkátok gyümölcsét egyben! Ha,gondoljátok feltehetitek az internetes oldalatokra referenciaként. Örömmel hozzájárulok! J

Szerintem nagyon jó lett! Jók a színek és a vonalvezetés is jól illeszkedik a motorhoz. Ami még fontosabb, hogy kényelmes, stabil vezetői pozíciót biztosít! A hosszútávú próba még várat magára. Két hét múlva talán kipróbálhatom „mit tud” a zselé 650 Km-en! Nagyon várom!

Köszönöm a munkátokat és minden jót kívánok!

Üdvözlettel: Tagesz /Tagai István/



- Az ülés átalakítását azért kezdtem el, hogy a motoromon alacsonyabb üléspozíciót tudjak elérni. Pedig nem volt egyszerű a 30 éves eredeti ülésvázat beszerezni, hogy megmaradhasson a gyári ülésem is. A motor egyszerűen túl nagy (magas) nekem, megállásnál alig ért le a lábam a földre.

 

- Az új ülés kialakítás fő szempontja a lehető legalacsonyabb pozíció, ami még elviselhető utazási komfortot ad. Ezért zselés betétet alkalmaztunk. Az erőteljes alakítás következménye egy nagyon határozott deréktámasz lett az utasülés kialakításával.

- Mi változott? Biztosabb megállás, nem idegesítenek a piros lámpák. De ami érdekes, hogy a hosszú úti komfort is megnőtt. A 2700km-es túrám után azt mondhatom, hogy a motorom megváltozott: kisebb lett a tankja. Sajnáltam, hogy kifogyott és meg kellett álljak tankolni. Néha jól esett volna még nyeregben maradni. ;-)

Üdv:
Gergő / galaskog


Olivér (Szombathely)
Növelni szerettem volna a kényelmesen megtehető távolságot
1. kényelem, 2. utas ülés poziciójának javítása 3. design, 4. praktikusság
Kényelmesen megtehető út kb. 2,5 óra lett az 1 órából, illetve az utas is biztonságosabban ül a beépített üléspúpnak köszönhetően
További sok sikert!

Honda VFR750FV
Az ülés egyszerűen a 15 év használattól szétszakadt.
Ezt orvosoltuk egy új borítással.
Anyagminőség, design, kivitelezés volt a szempont.
Az új borítás csúszásgátló kialakításának köszönhetően az utas kényelme jelentősen megnőtt, valamint az enyém is azáltal, hogy 2 személlyel motorozáskor az utas kevésbe csúszik rám a fékezésekkor és úthibáknál.

Sziasztok!

Főleg túrázásra használtam a kis CB 500-asomat, az elmúlt szezonban, az  általatok készített üléssel több mint 10000 km-t sikerült motorozni. Sajnos  azóta már nem vagyok ToMMot ülés tulajdonos, mert eladásra került kedves kis motorkám, s vele az igen kedvelt új ülésem is.

Számomra azért vált szükségessé az ülés átalakítása, mert a gyári ülésről  csak épp hogy leért a lábam. Ez nagy mértékben csökkentette a  biztonságérzetemet, ezért úgy gondoltam, hogy kicsit elfaragunk az ülésből,  és máris megfelelő lesz. Ez valóban így is történt. Magam sem hittem volna, hogy ennyit számít, ha az ember biztonsággal le tudja rakni a lábát telitalppal. Úgy gondolom, hogy a súlypontelosztást is kedvezően befolyásolta az új ülés. Stabilabb lettem, jóval magabiztosabb, és mintha a motor vezethetősége is könnyebbé vált volna.Viszont ami még jobban meglepett, hogy nemcsak ezt a problémámat oldotta meg az ülésetek, hanem kényelmi szempontból is jelentős volt a változás. Jóval nagyobb távokat tudtam motorozni zsibbadás, fészkelődés nélkül. Amit még érdemes megemlíteni, az az, hogy esztétikailag is emelt a motor megjelenésén az ülés. Kicsit elegánsabb, de ugyanakkor sportosabb is lett a motor. Aki csak látta, mindenki megjegyezte, hogy milyen szép és igényes munka, igazán odavonzotta a tekinteteket, nekem meg csak dagadt a májam!

Egyszóval nem igazán tudok rosszat mondani a tapasztalataim alapján.
Valójában minden szempontból csak javította a motorozás élményét!

Üdv: Kata

Hatházi Tibornak hívnak és 2009 .-ben teljesült egy régi álmom; megvettem a Honda VFR 800A tip motoromat. A következő évben jó pár órányi motorozás után rádöbbentem , hogy valamiért nem érzem úgy ezt a motort ,mint amit vártam tőle .A japánok bármennyire is igyekeznek nem tudnak mindenféle magasságú és testalkatú emberre tervezni a motorjaikat , ( Én 168 cm magas vagyok és a sport miatt vastagok a combjaim ) . Igen , igen kikellet mondanom ,hogy a motoromnak egyik legfontosabb eleme a biztonságosság , vezethetőség , és a kényelem szempontjából nem rám van méretezve :
AZ ÜLÉS !!!
Most akkor vegyek egy másik motort ? Nem , van erre a motorra is megoldás ! Először a net-en néztem körbe és azonnal megtaláltam a TOMMOT csapatát , de szeretek utána járni a dolgoknak és még sok motoros barátommal beszéltem ,: -merre nézelődjek még ? Az összegzésből az jött ki : mennyire vagy igényes önmagadhoz ? ha sportcipőt vennél akkor a " NUKE " -t vennéd vagy a "NIKE" -ot ?? Két hétre szeretnél ,esetleg az az első esőig egy ülést használni :) vagy évekre garanciával ?? Én a TOMMOT-ot választottam ,és csak reméltem hogy van megoldás a problémámra . Ismerték a gondot ,hiszen sok motorostársamon segítettek már a munkájukkal és hogy pluszban ez az ülés még szép , stílusos is lesz , nem is gondoltam . Korrekten tájékoztattak , hogyan tudják átformálni a ülést és ezzel mekkora pozitív változást idézhetünk elő . Én nem vagyok nagy "dizájnér " és egypár elvetemült színkombinációm után ,hallgattam a Profikra és tényleg szép is lett. Az általam tervezett hímzéshez ragaszkodtam éééésss azt is megcsinálták ,semmi gond , gyönyörű lett . Emberileg , szakmailag magas szinten állnak és a határidőket is tartották. Az anyagok , a munkaminőség abszolút Ár /Érték arányban van . Én azért motorozom mert örömet , élvezetet okoz és ehhez most már döntően hozzájárul a TOMMOT ülésem , nem mindegy ,hogy milyen kényelmi szinten töltöm el azokat az órákat . Nem elhanyagoltan a BIZTONSÁG is mert végre "érzem a motort " , irányítom a vasat . Azt tanácsolom mindenkinek , -hívjátok fel őket kérdezzetek ! - menjetek oda nézzétek meg ,próbáljátok ki és hozzatok egy jó döntést.....
Én örülök , hogy nem egy " NUKE "-t választottam !!

Nagyobb képért katt IDE!


Korábban 50 km után pihenőt kellett tartanom, mivel elviselhetetlenné vált az ülés. A szünetet követően ezek a periódusok egyre rövidültek, állandóvá vált a fészkelődés, a km-k számlálása a hazaérkezésig. Ekkor határoztam el, hogy felkereslek Benneteket. (ezt megelőzően találkoztunk a Motor kiállításon is) A végleges megoldás érdekében ezt több személyes találkozás, motorszállítás, üléspróba követte. Még az utolsó pillanatban is módosítottunk, ekkor alakult ki a színek végső verziója. Nos a végeredmény: az új zselés üléssel eddig 1800 km-t tettem meg, amelynek során teljes mértékben megszűntek a kényelmetlenségből fakadó problémáim. A leghosszabb napi teljesítményem Budapest-Eger-Budapest volt, ahol is csak az egyéb szükségletek végett parkoltam le. Nagyon komfortos az ülés, kiváló minőségi munka, és nem mellesleg szép, harmónikus egységet képez a motorral. Köszönöm a fáradságod, amely nélkül nem lenne ilyen pompás ülésem.
Üdvözlettel: Gubacsi László, Honda CBF 500

 


Sziasztok!


A 2 éves Honda VFR 800 A motoromra elkészült nyereg feltette a koronát a japán mérnökök álmaira. Apámmal már hiába pörölnék nem lettem magasabb, igy a nyeregmagasságbol vettünk le 2-3 cm .-t ,mindig az a fránya 2cm hiányzik -ezt a lányok mondták  na,nem nekem ,csak halottam egy sörsátorban... Biztonságosan leér a lábam ,a sulypont is kedvezöen változott és a zselé isteni ,bár én Hugo Boss illattal kértem és csak Tommy Hilf. volt raktáron ,de igy is 300 km után a kutasok szoltak rám hogy ne ülve ,bukosisakban tankoljak... - Az anyaga finom , nem dörzsöl ,de tapad ...nem tul puha viszont van tartása , ott feszes ahol kell és azzonal visszanyeri a megfelelö keménységét.....--- ezt az a combfixes,tüsarkus lány mondta a motoros találkozo utáni hajnalon amikor a felkelö nap végigsimogatta a nemes anyagok  érintkezési ponjait... Jol mutatott a nyereg a motoron.... Csak ajánlani tudom a motorosbarátoknak a Szondi u. fiukat az üléskészitéshez ,
csodás turákat és szép lányokat az uj nyereghez......


Sziasztok!

szóval néhány szó az ülésemről...

A legtöbb és egyben a legjobb, amit a Pan Europeanom általatok készített új üléséről mondhatok, hogy nincs mit mondanom róla. Csupa nem: nem csúszik, de nem tapad, nem puha, de nem kemény, nem kényelmes, de nem kényelmetlen, nem divatos, de rendkívül ízléses: egyszerűen tökéletesen teszi a dolgát. Olyan, mint a levegő: csak a hiánya tűnik fel. Elvégre a motorozásban nem az ülésre vagyunk kíváncsiak, de jó ülés nélkül - most már tudom - előbb utóbb ez fogja megosztani a figyelmünket. Mióta használom - 4000km - mintha nem is volna ülésem. Ha nem kellene 450km-enként tankolnom, semmi sem volna, amiért megálljak. Köszönöm a pontos, minőségi munkátokat, minden motoros társamnak csak ajánlani tudom!!

Fekete István, Honda ST1300ABS Pan Europen


Szia Tomi!


Az ülés nagyon király, rosszat nem tudok mondani. Könnyen tisztítható, kényelmes, és ami nagyon fontos a motor esztétikai kinézetén nagyot dobott.
A barátok csak nyál csorgatva dicsérik. Igaz hogy még csak egy szezon van benne, de ez azért nagyon sok mosást takar ,  az anyagok ugyan olyan szépek mint amikor elhoztam tőletek. /azért anyagok mert többféle színű és felületű anyagokból lett varrva / Még egyszer köszi,
Üdv Gál Laci. - CBR600RR


Kedves Tamás!


Az elmúlt évben küldtem képeket, de vagy túl nagyok voltak, vagy rossz volt a cím amit félig ittasan megjegyeztem (SPS futamon), szóval kétszer visszapattant a levelem aztán hagytam annyiban. Amikor megvettem a vizes blokkos nagy Banditot, már tudtam, hogy az üléshez - mível ez a formatervezés oltárán áldozatul esett - hozzá kell nyúlni. Két lehetőség maradt: vagy veszek egy gyárit arany áron, vagy megközelítőleg 50-60%-os áron (!) készítettek hozzáértők segítségével egy egyedi ülést. Ez utóbbit választottam és kicsit sem bántam meg! A gyártó igérete szerint megduplázza az "egyseggel" megtehető távolságot. Én azt mondom, hogy durván két-két és félszeresére növelte, igaz én gélt is kértem az igényes bőrkárpit alá.
Egyedire sikeredett és ugyan olyan könnyű letakarítani mint a gyári ülést. Mintha egy másik motoron ülnék. Egy szezont végigültem rajta (nekem ez össz 8 ezer kilcsi) és az ülés mintha új lenne (kellemesen zsúfolt testem 92kg). Géles verziót mindenkinek ajánlom!
P.S.:(Budapest - Keszthelyt többször megjártam együléssel..)

Üdv: S. István, széles utat!


Sziasztok, elmondanám a véleményem:


Az ülés nagyon kényelmes és minőségi munka. Amit kiemelnék, hogy ha vizes lesz iszonyat hamar megszárad. A felülete jól tapad, nem csúszkálok rajta. Eddig mindenki nagyon dicsérte. Rögtön utána,hogy kész lett egy 3500kmes erdélyi túrán volt alkalmam tesztelni. Összességében, nagyon meg vagyok elégedve a munkátokkal és a Tamás hozzáállásával. Ugyanis mikor ezt az egészet intéztem, kint voltam Írországban. Mindenképpen keresni foglak Benneteket akármi is kell a jövőben.
Szép Napot!!!
László. - Honda CB1300


A véleményem: Az üléssel nagyon megvagyok elégedve.Sokkal kényelmesebb,konfortossabb mint a gyári ülés volt. A befektetést a hosszú túrákon meghálálja az "ülőgumóm".Az már csak hab a tortán az igényes,minőségi kézműves munka, a dekor hímzés még egyedibbé teszi ezt a remek művet. Soraim közléséhez hozzájárulok,névvel is.
Üdvözlettel: Darók József


Kedves Tommot!

Az ülésem tökéletes, pont olyan amilyent akartam, imádom. Az "illúzió" olyan jól sikerült, hogy mindenki megnyomkodja mert nem akarják elhinni,
hogy az utas része bőr és használható. :) Ugyanilyent csináltatnék ma is, köszönöm.
Üdv: Ákos

Tommot megjegyzése: Cafe Racer motorrá alakítás, üléspúp amely ülésként is használható.


Szia Tomi!

Véleményem a következő a munkátokról:
Miután megtaláltalak benneteket, egyeztetés után személyesen mentem el hozzátok az átalakítás megbeszélésére. Szükség volt rá. A határidőt  betartottátok. Az ülés KÉNYELMESEBB és nagyon esztétikus.Minőségi munka de azért ára is van./minek nem?/. Késő ősszel azt vettem észre, hogy egy kicsit hideg az ülés. Lehet, hogy jobban rá kellet volna beszélned az ülés fűtésre, de már rá jöttem, hogy indulás előtt hogyan tudom felmelegíteni.Ha megtehetitek javaslom az ülés fűtés beszerelését mindenképpen. Nem bántam meg, csak jót tudtam mondani róla.

Üdvözlettel Racskó Ferenc
Yamaha Dragstar 1100


Szia Tamás!

A legnagyobb probléma, hogy keveset ülök rajta. A viccet félre téve valóban érezhető a különbség, de a többszáz kilóméteres etapok ( ami nálunk nem ritka ) így sem telnek el nyomtalanul.Kiváltképp az ülésfűtést élveztem a hideg őszi reggeleken vagy esőben motorozva. Összességében nem volt olcsó, de nem bántam meg, hogy megkerestelek.
Üdvözlettel:
Szakács István


Az ülésemmel elégedett vagyok, hosszabb úton sem kell áthelyeznem a testsúlyt, alkalmazkodik a test formájához, tisztítható, köszönöm
Jánosi Gábor


Sziasztok!

Az általatok gyártott ( átalakított) fotel minden igényt kielégít, mint minőségbe, mint dizájnban kiválót alkottatok.A motoros társaim, barátaim irigykedve nézegetik, csak a árát meghallván szisszennek fel. De a luxusnak ára van. A következő motoromra is ti csináljátok majd az ülést:)) Üdvözlettel: Horváth Csongor PS. A nevemmel együtt mehet.


Szia Tamás!

Az üléssel semmi probléma nincs, bár ugye most sajnos nem tudom tesztelni, most is ugyanolyan szép, mint akkor volt amikor átvettem tőletek! Bőr azóta is jól néz ki, nem fakult meg a napsütés hatására, a varrások jól tartanak, nem nyíltak szét. A formáját jól tartja, nem látszik rajta a használat semmilyen nyoma. Rosszat nem tudok rá mondani, minden jó vele kapcsolatban. Ugye nekem, csak újrahúzás volt, így az ülés kényelme maradt az ami volt. Én mindenkinek ajánllak benneteket, aki kérdez az ülés láttán.
Ha gondoljátok akkor nyugodtan rakjatok fel az oldalra, Bálint névvel.


 


Ízelítő munkáinkból