SPORT >>

A különböző mintájú és tapadású bőrökkel még egy sportmotor hátsó púpját is le tudjuk modellezni. A TOMMOT egyedi motorülésekkel az aerodinamikai tulajdonságok is hasonlóak, mint a gyári ...

TÚRA >>

Az újfajta töltőanyagok kiegyensúlyozzák a hosszú túra alatt a gerincet és a két csípőcsontot érő terhelést. Így sokkal kényelmesebb az út. Nem kell törődnöd a fájdalommal, élvezheted az út szépségét, ...

ENDURO >>

Speciális kialakítású, különleges tapadási tulajdonságokkal rendelkező alapanyagokból. A deréktámasz pont oda kerül, ahol NEKED a ...

SPORT-TÚRA >>

Kívül a motorod színeivel harmonizáló anyagok, belül viszkoelasztikus hab, speciális zselé, ülés fűtés, ahogy ...

CRUISER >>

Minden nyerget egyedileg, kézzel készítünk el. Többször rápróbáljuk az eredeti anyagra, hogy sehol se legyen hibás varrás, vagy egy elvarratlan szál ...

QUAD, ATV >>

Egyedi, akár a Te terveid szerint elkészített hímzéssel ...

ROBOGÓ >>

Ülésmagasítás, szélesítés, vízhatlan ...

TRIKE >>

Csak a képzeleted és a merészséged szab határt. Akár kígyóbőr mintájú is lehet a "fotel" a trike-odon. Az időjárásálló és exkluzív megjelenésű anyagok széles kínálatából ...

http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/804718slide_03.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/511602slide_02.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/152706slide_04.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/866104slide_01.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/268777slide_05.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/736602slide_06.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/502319slide_07.jpg
http://tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/117315slide_08.jpg
News Image

SPORT >>

A különböző mintájú és tapadású bőrökkel még egy sportmotor hátsó púpját is le tudjuk modellezni....

News Image

TÚRA >>

Az újfajta töltőanyagok kiegyensúlyozzák a hosszú túra alatt a gerincet és a két csípőcsontot érő...

News Image

ENDURO >>

Speciális kialakítású, különleges tapadási tulajdonságokkal rendelkező alapanyagokból. A deréktám...

News Image

SPORT-TÚRA >>

Kívül a motorod színeivel harmonizáló anyagok, belül viszkoelasztikus hab, speciális zselé, ülés ...

News Image

CRUISER >>

Minden nyerget egyedileg, kézzel készítünk el. Többször rápróbáljuk az eredeti anyagra, hogy seho...

News Image

QUAD, ATV >>

Egyedi, akár a Te terveid szerint elkészített hímzéssel a...

News Image

ROBOGÓ >>

Ülésmagasítás, szélesítés, vízhatlan anyagok....

News Image

TRIKE >>

Csak a képzeleted és a merészséged szab határt. Akár kígyóbőr mintájú is lehet a "fotel" a trike-...

  • Magyar (HU)

A motorülés maga a stílus

Oszd meg ismerőseiddel

 

 

2012: Talma újra a versenypályán

Oszd meg ismerőseiddel

2001-től 2010-ig a Gyorsasági Motoros Világbajnokságban, ismertebb nevén a MotoGP sorozatban versenyzett, ahol világbajnoki címet szerzett a 2007-es esztendőben. 2011-ben egy évet kihagyott, de most újra versenyezni fog!

Bővebben...
 

Gymkhana sztori, 4. rész: működő motor, karácsonyra

Oszd meg ismerőseiddel

Nehezen hittem, hogy eljön ez a pillanat. Kormány, fékek, bukócső, lámpák – mind a helyükön, elfordítom a kulcsot, és a motor indul.

Csak az a négy centi hó ne lenne… Amennyi szerencse ért a Gymkhana motor építése közben, már épp ideje volt, hogy valami balul süljön el. Mire minden a helyére került, pont megrázta Holle anyó azt a bizonyos dunyhát, és amíg mások panaszkodtak, hogy miért nem fehér a karácsony, én a műhelyből néztem a gazdagon hulló hópelyheket.

A 25mm-es visszavágás után is elférnek a kezelőszervek a kormányon

Bővebben...
 

Gondolj a TAVASZRA! ...MERT jön ám!

Oszd meg ismerőseiddel

Kényelmesen kéne indulnod..., úgy kezd az új szezont! :-)

 

Gymkhana sztori, 3. rész: a kormánynak mennie kell…

Oszd meg ismerőseiddel

Ott tartottunk legutóbb, hogy nincs világítás a motoron. Vagyis ez már csak múlt idő, ugyanis egy Simsonról származó fényforrás, és a garázsban talált polctartó elem megoldotta a problémát…

Vagyis elindul, megáll, világít – szinte tökéletes. A hangsúly a “szinte” kifejezésen van, ugyanis az első menetpróba során gyorsan kiderült, hogy gyakorlatilag sehogy nem állunk, és alaposan szét kell túrni a gépet, hogy megfeleljen az elvárásoknak.

Kell egy bukókeret, hiszen minden egyes eldőléskor a motorolaj “tárolásáért” felelő oldaldekni ér le először a földre, és ezt mindenképpen meg kell akadályoznunk, hiszen annak sérülésekor a motor is működésképtelenné válik. Ezt az előző tulaj is megtapasztalhatta, ugyanis a nyomokból ítélve korábban javították már az alkatrészt…

A megoldást két pillanatszorító erős, acél nyele jelentette, illetve egy méretre hajlított cső, amit közvetlenül a váz bekötési pontjaihoz rögzítettünk – mivel idom nem lesz a gépen, elegendő volt a dekni síkjáig kihozni a bukócső ívét -, a masszív darab remélhetőleg egész szezonban hatásosan fogja védeni a motor nemes alkatrészeit.

Házi gyártmány, minőségi alapanyagból: bírnia kell...

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

5 / 10 oldal


Partnereink

RSV Fórum


Banner
Banner
Banner
Banner

Ízelítő munkáinkból