Gymkhana sztori, 1.rész: kell egy motor…
Tudtam én, hogy rossz vége lesz ennek. Az egész bójázós-vezetéstechnikás őrület egy kellemesen hideg, ám annál csapadékosabb júliusi délutánon érte el a csúcspontját, rögtönzött házi verseny képében. Eldöntöttem: kell egy motor erre az élvezetes és olcsó hobbira. Indul a Gymkhana sztori…
Első körben a sport őshazájában, Japánban “nézelődtem”, a Moto Gymkhanát – vagy más néven Motokhanát – bemutató honlapok és videók formájában. A hivatalos Gymkhana szabályzat szerint vagy egy pillekönnyű, legfeljebb 250-es gépet kell néznem, vagy jöhet a “hard pálya”, és saját szórakoztatásunkra belecsapunk a jóba, amikor az SE (200 kg+) osztály feltételeit teljesítő vasat kerítünk a kilencvenes évekből.
Komoly dőlésszög és lassú tempó kombinációja, ez a moto-gymkhana